sâmbătă, 8 septembrie 2012

Am vandut bicicleta la copil sa repar tabla montata de Ladaru Company.

Ladaru Stefan...Ladaru Company Srl.Am discutat cu dansul despre posibilitatea si pretul pentru montajul unui acoperis la o casa.La telefon a spus ca este un profesional cu 30 de ani de experieta etc ..etc a vazut despre ce este vorba la fata locului neam inteles la pret si am convenit de comun acord sa incepem impreuna colaborarea.
Am convenit in prima faza ca acoperisul are panta de scurgere spre interior iar suma totala este de 2450Euro.I-am dat un avans sa cumpere materiale de 2000 de euro urmand ca la finalul lucrari sa ai platesc diferenta de bani inainte de finalizare a inceput sa se planga si sa se milogeasca ca el vrea banii ca ai e frica ca nu al platesc ,etc chiar a cerut mai multi bani spunand ca materialele s-au scumpit , suma finala fiind de de 2700 euro la care eu inca mai astept factura.AM platit ..A LUAT BANII IN MANA SI ... S-A SCHIMBAT LA FATZA CA UN POSEDAT Dupa care a inceput sa o lalaie cu lucrarea si a venit randul meu sa ma milogesc eu de el..Cu chiu cu vai dupa multe rugaminti i s-a facut mila de mine si a terminat intr-o noapte lucrarea.Mi-a dat un contract de garantie spune ca este valabil pe 5 ani .Acum la prima ploaie puternica care a venit imi ploua in casa ca la robinet am vorbit la telefon cu cel mai sus mentionat spune ca vine sa repare dar nimic ..
DUPA CE L-AM PLATIT A TREBUIT SA VAND DIN CASA LUCRURI SA REPAR TABLA PUSA CU FIRMA ASTA
Asta e teparu 

AM CAUTAT INFORMATII DESPRE EL PE INTERNET ...

L-am descoperit ..CAUTA FEMEI PE FILMOTECA.RO Am zis ca daca tot e atat de disperat sa gaseasca o femeie sa al ajut si eu ...Contact telefonic: 0768.084477, 0768.011455 |
Contact prin email: ladaru_2006@yahoo.com

Suntem si pe Facebook

Ratza umanofila si Ladaru cu tabla....





Un zidar masochist a furat fatada la casa.


2 comentarii:

  1. Nu lucrati cu Ladaru Stefan sau cu firma lui Ladaru Company SRL. Individul apare pe toate site-urile ca meserias in acoperisuri si terase, dar adevarul este cu totul altul. In afara de faptul ca lucrarile prestate sunt de proasta calitate, se preteaza la tot felul de inselatorii pentru a castiga bani nemeritati. Inventeaza defectiuni ale acoperisului care nu exista profitând de faptul ca nu te poti urca pe casa si nu te pricepi in aceasta meserie. Cea mai utilizata inselatorie este ca ”e tabla gaurita in zeci de locuri” si trebuie neaparat schimbata... De asemenea te insala ca ia materiale de la fabrica cu factura, iar daca faci greseala sa-i dai bani pentru materiale, lucrurile se schimba radical: materialele care ti le aduce, daca ti le mai aduce, sunt in realitate la jumate din pretul cerut de el, factura ori nu exista ori iti da o factura pe toata suma, nedetaliata, pe firma lui, eventual cu adaus de 100-200%

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Sunt Ladaru Stefan din Bucuresti, lucrez acoperisuri din anul 1979 am lucrat la trustul de constructii Carpati, in Palatul prezidential Cotroceni unde am fost pergatit de 12 meseriasi selectati pentru a realiza montajul acoperisului la paltul prezidential.
    din anul 1991 am avut autorizatie in dectretul 54/1990 si am lucrat montaj acoperisuri de toate felurile.
    Personal va spun ca am foarte multi clienti si merg foarte mult din recomandari cei ce fac reclamatii pe internet sun concurenta care crede ca ajung clientii la ei daca imi fac reclama negativa.
    Este greu de crezut ca un meserias de talia mea se pretinde la cerseala si tot felul de magarii.
    Montez Tigla ceramica de orice tip, Tigla metalica, Tabla faltuita Sindrila bituminoasa, Sita stuf, Dulgherie profesional, etc.
    Sunt dotat cu toate sculele necesare unui meseris de calitate.
    Am investit in scula 50000 de euro.
    Am de la cele mai simple scule si pana la cele mai complexe.
    Si ca sa va dati seama cam cum stau lucrurile va pot spune ca am abcant, Ghilotina, Presa de 32 tone, strung profesional. Freza, foarfeci de toate tipurile, Compresor profesional cu care vopsesc tigla Bramac veche si care nu mai are vopsea, etc.
    Nu uitati meseriasul se cunoaste dupa scule.
    Am camioneta de transport, turisme de lucru BMW, nu ma incurc cu Loganuri, Acolo unde merge si asa la mine nu merge.
    Iar daca oamenii mei gresesc eu personal remediez pe banii mei.
    Imi respect meseria si demnitatea
    O zi buna si va respect pe toti.
    Tel. 0768084477
    www.montatori-tigla-tabla.ro

    RăspundețiȘtergere